21 Augusti

Halloj!
Den här dan har vart, ehm konstig helt enkelt. Det började med skola, snar lär jag lägga som vanligt framför "det började med skola", haha.
vi gjorde inte så mycket vi hade ca 3 lektioner, no, sv och so.
Sedan gruppträff eller vad dom kallar det. Man träffar sin nya grupp och typ diskuterar om hur dagen har varit.

Efter skolan gick jag och Hanna hem till henne, hon visade mig hennes nya plasma tv i sitt rum. Måste bara säga att jag älskade den! Jag bad henne till och med att gå så att jag själv kunde kolla på tv, hahaha im weird.
Efter att ha vart hos Hanna ett tag gick vi hem till mig för att jag skulle hämta pengar och bussremsa, sen drog vi till McDonalds.
På väg till busshållplatsen blev vi "Hanna och Steph som kopplar bort världen" vilket händer ofta men ändå. Vi typ sjöng jätte högt så att dom mittemot kollade jätte konstig på oss, oopsi. Sen när vi var i bollstanäs igen så gick vi vi bara runt och var Hanna&Steph som sagts.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0