22/8. Längtar till Hannas födelsedag, ahhaha.

Bålstadagen:
Mamma väckte mig runt 10.00 för att jag, hon och Stephan skulle åka till bålsta, sagt och gjort.
När vi var där så gick jag och stephan runt och kollade på dom som sjöng och på en massa stånd.
Senare tvingade jag med han till en affär där jag köpte en grön skjorta och en jeans väst, visar bilder sen.
Efter ett tag så kom mina små kusiner dit så jag tog med dom till "tivolit" det var typ 5 åkatraktioner.
Iallafall dom köpte en varsin biljett, jag hade inga pengar så jag köpte inte.
Så meningen var att jag skulle kolla på och vinka typ, men kille som jobbade på karusellen dom skulle åka i lät mig åka med dom. Vilket kanske inte var så smart för dom typ kastades på mig så att jag fick ett jätte stort rött märke på armen, aja nu orkar jag inte berätta vad som hände resten av dagen, hihi.

Hemma:
Precis när jag klev innanför dörren så ringde Hanna och fråga om jag vill gå ut, och det ville jag.
Så jag fixade till mig lite snabbt och sedan gick jag till Hanna efter det gick vi ut och träffade Johannes, vi alla 3 gick till infra där Fredrik och Blanck var, juste! Vi mötte Karlsson på väg till infra.
Men när vi va där så satt vi på några bänkar och aa mobbade varandra(?)
När vi hade vart där ganska länge gick till en busshållplats och sjöng eller inte Johannes han satt typ på trottoaren och blanck hade försvunnit.
Hahha Hanna fick inte sjunga Yeeeaaah av Fredrik så ehm jag mobbade henne lite, hihi. Sen kom bussen och då hoppade vi på (suck vilket tråkigt inlägg) och aa åkte till Fredrik vi stod utan för fredriks hus och gjorde typ ingeting.
När han gick hem så bad jag Hanna och Johannes att följa mig hem sagt och gjort. nu är jag hemma


Kommentarer
Postat av: Anonym

hej! nu är tävlingen på min blogg om de söta hårrosetterna avslutad. kika in för att se vem som vann!

och håll utkik, för snart kommer det fler tävlingar med fina priser!

kramar från http://jibbi.blogg.se

2009-08-23 @ 13:31:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0