Fail! Med nagellack

Okej nu ska jag berätta min fail grej.
Jag höll på att måla naglarna svarta och så precis när jag var kvar med båda händerna bestämmer jag mig för att byta mina short till ett par hotpants, och idiot som jag är glömmer jag att det är bara ena handen som har torkat. Så medans jag höll på att försöka ta på mig hotpants så kommer jag ihåg andra handen och inser att tumnagelns färg har försvunnit så jag lägger ett till lager.
Sedan går jag ner för att kolla på TV, precis när jag satte mig så råka jag snudda tummen vid munnen.
Så att nagellack kom på min mun! I panik skriker jag AAAAAAAAAH NEEEEEEEEJ!
Jag springer till toaletten blöter ett papper för att ta bort färgen. När jag försöker få bort färgen så drar jag ju, så det blev ett ännu längre sträck fast tunnare.
Jag får panik (igen) och vet inte hur jag ska få bort de tunna sträcktet.
Men då kommer jag på att jag har nagellacksremover i mitt rum.
Så jag doppar en tops i den och sedan drar jag topsen där det svarta fanns. 
Några sekunder senare så känner jag hur det börjar svida som fan, mina ögon rinner av tårar,så mycket svider det! Jag springer till badrummet igen för att tvätta läppen, som nu svider lite.

Jag är hopplös ibland.

Nästan så såg det ut. Sexig mun jag rita, ahhahaha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0