Laser Dome

Det var jätte kul, kan tänkte mig att köra det flera gånger.
Vi körde nog 6 eller 7 gångerna. Dom 3 första gångerna var jag jätte dålig bokstavligt talat sämst! Blev träffad gång på gång.
Men efter att vi hade ätit på Mcdonalds så blev jag jätte bra! Kom tvåa 2 gånger i mitt egna lag då, men ändå. Bra för att vara mig.
Sista gången orkade jag inte ens försöka jag bara sprang runt och sköt på allt och alla och nästan alla sköt på mig också. Och så min tabbe.
Jag gömde mig på ett ställe det var helt kolsvart där det enda man såg var min väst som lös blå men iallafall så skulle jag luta mig mot väggen som jag trodde var brevid mig fast den var jätte långt bort. Så jag lutade mig mot ingenting och ramlade, tur att jag inte fick något blåmärke.

Iallafall har vart hemma ett tag nu har till och med hunnit med att duscha och platta håret.
Ska sminka mig och ta på mig lite normala kläder snart för att det blir grillning nere vid Norrviken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0