Dom senaste dagarna.

Förlåt för dålig uppdatering, men varför jag inte har skrivit nått är för att när jag kom hem från grönan så orkade jag inte uppdatera och dagen efter vakande jag vid halv 5. Var vaken i några timmar och sen åkte jag för att se på bio i Kista.

Iallafall grönan var as kul! en massa konstiga saker hände oss, hahha. Allt ifrån att två små 8åringar trodde jag var 22 och gift och Hanna 12 till att vi spela sims 3 i spelhallen (?)
Två äckliga ryssar glodde och filmade oss på popexpressen jag fastnade i bergoch-dalbanan.
Mycket, mycket annat hände vill ni läsa allt så gå in på Hannas blogg.

Filmen vi kolla på var Harry potter, den var bra.
Vid ett ställe så så hände någon jätte konstig sak så jag och Fady typ hoppade ur stolen,haha.
Stephan åt upp all popcorn och vi köpte den största.
Och jag mumlade usch usch usch lite då och då för att han är så jävla ful. Hahahha.

Juste pappas 50års fest var kul. Fick en jätte fin komplimang av Petra, hihi.
Hon sa att jag såg mycket äldre ut än vad jag är till och med utan smink. Det brukar oftast vara tvärtom att jag ser yngre ut.
Juste Anders kom fram till mig och sa " Har du kul?" när jag stodoch tog mat för andra gången, svullo som jag är.
Iallafall jag svarade ja och visade tummen upp och då sa han dom mitt emot har högskole fest. Eller något likande.
Så efter det var jag lite halvsur och det hjälpte inte att både Hawa eller Kevin var på The voice.
Haha aja det var kul ändå.


Puss!

Kommentarer
Postat av: hanna

vem var ful? xD

2009-08-18 @ 13:56:45
Postat av: Stephanie

Harry killen, ahhaha xD

2009-08-18 @ 16:08:16
URL: http://iignorance.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0