31 Aug- Fail dag.

Hallååååå!:D
Tänkte bara berätta vad som har hänt idag och så, inte för att det har vart något speciellt. Eller jo fotografering i skolan.
 
Det började med att jag vakna 7,00 men somnade om till 7,10.
Lyssnade lite på min Ipod och kollade på klockan och såg att den var 7.23, AAAAAH! Ska gå hemmifrån 00.
Fort letar jag efter min tandborste,kläder,smink och plattång.
Hittar inte tandborsten för att jag har glömt den hos Hanna, men min mamma som är så snäll gav mig en ny.
Efter det så börjar jag sminka mig lite snabbt, failar med min flytande eyeliner så den blev inte så bra och den syns knappt.
Efter det plattar jag min lugg och sedan ser att klockan är ca 56.
Snabbt så drar jag på mig det första bästa vilket var ett par jeans och en svarttub (tråkigt) letar fram några armband och skor och sen springer ut!

Väl i skolan får jag reda på att det är fotografering, PANIK! Ser inte speciellt bra ut, tur, tur, tur, att jag han platta håret igår! Annars skulle jag inte vart med.
Det började iallafall med portträtt bilder.
Innan hon tog kort så sa hon TIHi vilket fick mig att asgarva! Det var helt oförväntat. Jag råkar lägga handen för munnen så vi tog 2 nya bilder. Första var jag helt röd i ansiktet och försökte hålla mig för garv igen och andra ser det ut som om jag har ett runt ansikte lika runt som en boll och dubbelhaka.
Hon sa att hon skulle ta den första, tur det.
Sen var det dags att göra med gruppen ehm aa blev säkert allmänt konstig på den...

Sen när jag kom hem så såg jag hade jag hade mina nycklar i min andra väska.
Så jag gick bakom huset för att se om balkongdörren var öppen vilket den inte var. 
Jag satt mig där jätte länge tills jag insåg att jag kunde göra min spanska läxa, medans jag gör den ringer jag till Lillebrors mobil som är avstängd.
Så sitter jag där och ringer och ringer tillslut så bestämmer jag mig för att översätta texten vi håller på med i spanskan.
Efter ett ganska långt tag ringer jag Lillebror igen och han svara jag säger till honom att komma hem för att ge mig nycklar. Efter ett tag var jag innne i huset;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0