vill ni vta vad vi gjorde? Det är en hemlis;)

Tror att jag dansar och sjunger för Hanna!
Visar min rumpa...
<3
Inte världens bästa bild på mig men man för bjuda på sig själv iblandHanna letar efter något, vad är en hemlis(A)
Kanske var det en ficklampa jag höll i?

Juste hahah det var helt mörkt ute och Hanna hade ficklapan och helt plötsligt så snubblar jag på den där eller snubblar och snubblar jag ramlar på den där fort tar jag fram kamerna för att ta kort för att se vad det va, jag är bra.
Hanna letar fortfarnde efter den hemliga saken.

Lägger säkert upp fler bilder sen när jag får bilder dom andra bilderna från Hanna;)
Juste till Hanna, hih tack för en underbar dag<3.


Kommentarer
Postat av: hanna

DET VAR KUL :D

2009-08-30 @ 21:37:40
URL: http://missfantastisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0