14 september

Idag så var det en vanlig måndag (?)
Hanna är äntligen tillbaka till skolan, så nu verkar jag inte var ett mobboffer längre ;)

Berättar lite om vad som hände under alla lektioner:

Svenska:
Vi läste i våra böcker fast jag och Hanna visade lite konstiga ord i våra böcker där det stod typ diarre och en massa konstiga saker. Så vi garvade typ hela tiden. Eva blev en aning sur.
Hahahah juste! Typ mitt under lektionen ställer Eva sig framför Hanna och skriker något till någon, glömt vem. Hahahah ni skulle se hannas min xD

Matte:
Hanna skickar en massa lappar till mig om kodnamn till dom i vår klass.

HK:
Cplektion, pirjo var inte där så vi fick alex som vikarie, han hade ingen aning om vad vi skule göra så han bad oss att baka och sedan skriva en utvärdering.
Jag var helt cp den lektionen jag gick runt och mobbade alla! Och typ hoppade runt i cirklar och skrek as högt, dom måste ju tro att jag är ett pyskfall...

Luch:
Jag och hanna satte oss självklart och som vanligt  i ett jätte stort bord helt ensamma och bara bablade på om att vi var mätta efter alla knäckakor, som jag fick minst av...
Efter ett tag kom några st och sätter sig vid oss. Hanna lyckas få flera mördarblickar från Marcus så vi gick därifrån. Jag tror att jag är bra men inser sedan att jag var dålig..

Spanska:
Jag va as bra! Jobbade jätte mycket! Lucho kom till och med fram till mig och fråga om jag satsade på MVG, och självklart gör jag det. Så sa han om han hörde mig prata mer dock på spanska så har jag en god chans att få det,hihi.

Idrott:
Jobbig kondtion träning, men efter ett tag så skulle man springa spåret.
Fast jag och Hanna bestämmde oss för att gå istället, vilket var mysigt. Vi pratatade självklart, så så mycigt var det inte haha skoja <3.

Iallafall nu måste jag plugga So, har prov imorgon. PANIK!!


Kommentarer
Postat av: hanna

prov?

2009-09-14 @ 20:22:45
URL: http://missfantastisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0