.

  • Jag ska få nya glasögon snart,hihi.
  • Jag vill ha rakt hår
  • Jag är trött
  • På fredag är det grimstamilen.
  • Jag vill inte gå!
  • Tänkte skippa den, men sen sa Greger att man skulle få göra den i vår istället.
  • Så nej tack! Jag gör den när alla andra gör den...
  • Ge mig lite blogg tips.
  • Mamma fyller år idag, GRATTIS!:D
  • Just nu vill jag vara sjuk och titta på en film i min säng.
  • Varför gör jag det här?
  • Jag menar jag kommer aldrig få tillbaka den här tiden, så varför gör jag inte något jag gillar?
  • Jag vill ha längre hår.
  • Undra om mamma eller pappa vill köpa en hårförlängning?
  • Tror inte det.
  • Blööööööööööööööööööööööööööööööööö
  • Jag vill ha pommes frites.
  • Jag vill inte vara här!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0