Lite kort fattat om igår,idag och imorgon

Tänker snabbt upptadera lite.

Idag var det grimstamilen, jag, Hanna och Jossan gick/sprang/jogga den tillsammans. Det var faktiskt inte så jobbigt som jag trodde att det skulle vara,hihi.

Igår så åkte jag till centrum med Jossano, skulle testa min syn men det blev inte av så vi gick runt ett tag i centrum och sedan åkte vi tipp Mcdonalds, omg!

Imorgon så måste jag följa med pappa till Bålsta (jag vill inte!!! Hanna du förstår nog varför"/) iallafall ska vara där och hjälpa till och sedan fixa nya glasses, yeah!
Nu säger jag hejdå, med en gamal bild på mig.

Kommentarer
Postat av: hanna

GRR, ''NICE ASS BABY!''

får jag smiska?



btw. ha det kul! (det kan vi ju alla vara säkra på att du kmr ha..)



HAHAHHAA

2009-09-19 @ 00:11:41
URL: http://missfantastisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0