Saker jag stör mig på just nu...

  1. Bilder som blinkar. Jag var inne på en tjejs myspace sida och henne porträtt bild blinkade och den slutade aldrig att göra det jag vill bara ta upp data skärmen och kasta den i väggen!.
  2. Att vi börjar 9.05 imorgon, kan vi inte bara börja Mycket senare?!
  3. Eftersom att vi slutar 16.00!
  4. Plus så har jag en timmes ingenting innan den sista lektionen som är spanska, man har ju lust att skippa den. Men det kommer jag inte göra, för att jag är bra xD
  5. Stephans mobil som alltid låter "lågt batteri"  LADDA!!
  6. Att blogg.se inte har redigera dina bilder, jag vill redigera vissa!
  7. Att jag fortfarande inte sett Mcfly! Men jag ska göra det i November (kanske) hihi<3
  8. Att en viss person tvingade mig att ta bort en punkt, SUCK! Min blogg!?
  9. Att jag borde skriva punktlista på vad jag gillar just nu för att göra mig en aning gladare, men jag orkar inte!
  10. Att jag inte kommer på en tionde punkt...

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0