Smash Into Pieces - del 1

Ska berätta lite om helgen.

På lördagen så åkte jag och Jossan till stan vid 15.30, vi gick välsdigt mycket fast fram och tillbaka fick iallafall med mig hem en grå munktröja hahah.
Vi satte oss och åt på Mcdonalds, 2 gånger faktiskt andra gången åt vi glass.
Efter det så gick vi till hemköp, tror jag att det var för att öpa godis till på kvällen.
Efter det gick vi och satte oss emot Harry B James (en pub/bar) för att se Smash Into Pieces, det var så att dom skulle spela där vid 00 eller 01 vet faktiskt inte men det är 18års gräns. 
Så vi satte oss mitt emot för att se när dom skulle komma för att hälsa och krama dom och så, fast det var typ planerat att vi skulle åka vid 22.00 eller något sånt.
Medans vi vänta så vi på en äcklig polkagris hahah, har faktiskt kvar min! och ringde lite då och då till Dante tills han blev sur för att jossan bad mig att nämna något om Grodan (?) och juste får inte glömma vi spelade finns i sjön! Smarta Jossan tog med sig kortlek.
Efter ett tags spelande så sa jossan typ är inte det döär Isak?! (Trummisen) jag ba nääe ja ehm vet inte men sen såg vi att det va det! Så vi gick till dörren men då hade han redan gått in igen (:()
Vi frågade Vakten igen (hade redan vart där en gång innan för att fråga om han visste om dom var där och när dom skulle komma) om dom hade kommit och då sa han typ "ja, ni missade en precis"
Vi skulle vända och åka hem igen men jag fick ur mig en mening som löd så här
" Men snälla kan vi inte få gå in och bara säga hej och typ krama dom?"
Snäll som vakten var så fick vi faktiskt! Helt otrolig! Där innen möttes vi av en jätte snäll tjej, som börajde prata med oss och ledde oss till ett rum där hon fråga om hon skulle hämte nån speciell eller alla, giriga som vi är (ahhahahaha) så bad vi om att få träffa alla.

Nästa del kommer senare ikväll! Hihih:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0