Smash Into Pieces Del 2

Som sagts så gick hon upp och hämtade dom vilket tog ett tag ,dom fixade säkert håret för när dom kom ner så var deras hår helt perfekt och dom hade liksom vart där i några 5  timmar innan och så hade vissa av dom sovit.
Iallafall när dom kom ner var dom jätte trevliga och jätte söta vi börajde typ hälsa på dom antigen var det pär/per (??) som kom ner först eller Viktor han börajde iallafall skaka hand med mig och sedan Jossan fast hon ba får man ingen kram?
Så aa det slutade lite med kramkalas, hihi.
Efter det och lite prat så tog vi en massa bilder med dom fast det blev bara ca 4 st man såg någonting, och vi fick atougrafer och en liten text av Adam, hihi han älskade oss!!
Helt seriöst utan att överdriva!
Lite saker han sa:
"Det brister i mitt hjärta att ni inte får se oss spela"
"oj ni måste få fler en 3 bilder om ni har åkt så långt och väntat så länge"
"kom med upp så får ni se hur vi rockers bor!"
"Jaa ni kan få tröjor och cd skivor nästa gång vi ses"

Och mycket mer saker!<3 Han älskar oss!;D
Efter ett tags skratt och sånadant fick vi följa med upp då dom visade oss runt och sånt.
Efter det så var jag, jossan, Viktor, Benjamin och Isak i ett rum och typ prata och aa. Hihihi.


Det kommer en del 3 och det kommer fler bilder;)

Kommentarer
Postat av: jossan

åååh va roligt xd jag älskar o läsa sånna här!! fastb bara om de va kul o om jag va med xd hhhaahahah :@

2009-09-29 @ 17:25:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0